Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Internet
Authors: ---
ISBN: 9067166391 Year: 1998 Publisher: Diegem Kluwer Editorial

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Internet --- #A9901A


Book
Winnen met uw website : 102 tips en technieken voor meer interactie en meer respons op uw website.
Authors: ---
ISBN: 9076051046 Year: 1998 Publisher: Woerden Beerens

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Wij zijn Bellingcat : hoe gewone mensen de onderzoeksjournalisten van de toekomst werden
Author:
ISBN: 9789000369669 Year: 2021 Publisher: Amsterdam Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 2014 kwam aan het licht dat Rusland verantwoordelijk was voor het neerhalen van vlucht MH17. Deze schokkende onthulling werd niet gedaan door een inlichtingenorganisatie of traditionele nieuwsmedia, maar door burgerjournalisten van Bellingcat, het online onderzoekscollectief dat de manier waarop we denken over nieuws voorgoed veranderde.In Wij zijn Bellingcat vertelt oprichter Eliot Higgins het verhaal van hoe hij een geheel nieuwe manier van journalistiek creëerde en wereldwijd burgerjournalisten in staat stelde om misstanden aan de kaak te stellen, enkel met behulp van hun computer en smartphone. Hij brengt de tools in kaart die gebruikt worden voor het analyseren van gegevens, van het opsporen van geolocaties tot het bepalen van het precieze tijdstip waarop een foto is gemaakt. En hij neemt ons mee in de grootste scoops van Bellingcat ? zoals de onderzoeken naar vlucht MH17 en de Syrische burgeroorlog. Higgins geeft ons een unieke kijk achter de schermen bij de organisatie die onderzoeksjournalistiek naar het digitale tijdperk bracht.https://www.spectrumboeken.nl/producten/wij-zijn-bellingcat-9789000369669


Book
Contentmanagement
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782509028662 Year: 2016 Volume: *5 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inleiding - Afweging tussen CMS-pakketten - CMS-implementatie - Joomla ! als platform voor informatieportalen - Een meertalige website in Joomla! - Drupal - Case : kanooh in de Vlaamse Overheid - WordPress


Book
Le grand livre de la censure.
Author:
ISBN: 9782259265003 2259265006 Year: 2018 Publisher: Paris,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La censure est, hélas, aussi éternelle qu’universelle : elle a condamné le philosophe grec Socrate à boire la mortelle ciguë pour avoir prôné la parole libre ; et les œuvres de l’artiste contemporain Ai Wei-Wei sont traquées par les dizaines de milliers de fonctionnaires chinois sur les blogs et les réseaux sociaux. Dans ce Grand Livre de la censure, celle-ci est visitée au gré de ses différentes obsessions : les bonnes mœurs, la religion, la politique et le pouvoir, la préservation de la santé, le maintien de dogmes scientifiques, tout comme la lutte contre le « pacifisme », la drogue, la sorcellerie ou encore le « socialement incorrect ». Aucun genre n’y a échappé : de la littérature à la chanson, cinéma aux arts plastiques, du théâtre à la presse, de la radio à la télévision, sans oublier les jeux vidéo ou internet. On croisera donc ici Ovide et les Beatles, Galilée et Darwin, Carmen et Lady Gaga, Goya et Tolkien, Rodin et les Frères Jacques, Albert Camus et Ai Wei-Wei, Voltaire et Picasso, Salman Rushdie et les Pussy Riot… Le grand livre de la censure raconte au lecteur un large choix d’affaires (près de deux cents…), anciennes ou contemporaines, franco-françaises ou au retentissement mondial, en mêlant les grands scandales qui ont marqué leur époque et d’autres interdictions moins connues, mais méritant d’être sorties de la discrétion ou de l’oubli. Car l’important est aussi de comprendre que la censure, inventive, perturbée par le pouvoir des mots et des images, est bel et bien, depuis toujours, le miroir de l’humanité et de nos peurs.


Book
Kijk, automatisering : over mensen, computers en vooruitgang
Author:
ISBN: 9014033176 Year: 1983 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom,


Book
History in the age of abundance? : how the web is transforming historical research
Author:
ISBN: 9780773556966 9780773556973 9780773558212 9780773558229 0773558225 0773558217 Year: 2019 Publisher: Montreal : McGill-Queen's University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Believe it or not, the 1990s are history. As historians turn to study this period and beyond, they will encounter a historical record that is radically different from what has ever existed before. Old websites, social media, blogs, photographs, and videos are all part of the massive quantities of digital information that technologists, librarians, archivists, and organizations such as the Internet Archive have been collecting for the past three decades. In History in the Age of Abundance? Ian Milligan argues that web-based historical sources and their archives present extraordinary opportunities as well as daunting technical and ethical challenges for historians. Through case studies, he outlines the approaches, methods, tools, and search functions that can help a historian turn web documents into historical sources. He also considers the implications of the size and scale of digital sources, which amount to more information than historians have ever had at their fingertips, and many of which are by and about people who have traditionally been absent from the historical record. Scrutinizing the concept of the web and the mechanics of its archives, Milligan explains how these new media challenge, reshape, and enrich both the historical profession and the historical record. A wake-up call for historians of the twenty-first century, History in the Age of Abundance? is an essential introduction to the way web archives work, what possibilities they open up, what risks they entail, and what the shift to digital information means for historians, their professional training and organization, and society as a whole.


Book
De power van een contentplatform : hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek
Author:
ISBN: 9789024426645 9789058754769 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema's, waarmee jij je bedrijf of organisatie een herkenbaar smoel geeft. Maar hoe bouw je zo'n onderscheidend platform ? Hoe vertaal jij je merk-DNA naar goede verhalen ? Hoe zorg je voor abonnees en hoe kun je die te gelde maken ? Je leert het in De power van een contentplatform. Met als bonus 56 insteken voor belachelijk goede verhalen, de absolute basis onder een sterk platform. Bron : http://www.bol.com


Book
Het conversity model : winst maken met social media
Author:
ISBN: 9789020995718 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Nullen en enen : de ondergang van het patriarchaat
Authors: --- ---
ISBN: 902542435X 9789025424350 Year: 1998 Publisher: Antwerpen Contact

Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by