Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
#A0012A --- 691 Internet --- 654 --- 658.88 --- Internet en mobile marketing --- Internet (e-mail, website)
Choose an application
In 2014 kwam aan het licht dat Rusland verantwoordelijk was voor het neerhalen van vlucht MH17. Deze schokkende onthulling werd niet gedaan door een inlichtingenorganisatie of traditionele nieuwsmedia, maar door burgerjournalisten van Bellingcat, het online onderzoekscollectief dat de manier waarop we denken over nieuws voorgoed veranderde.In Wij zijn Bellingcat vertelt oprichter Eliot Higgins het verhaal van hoe hij een geheel nieuwe manier van journalistiek creëerde en wereldwijd burgerjournalisten in staat stelde om misstanden aan de kaak te stellen, enkel met behulp van hun computer en smartphone. Hij brengt de tools in kaart die gebruikt worden voor het analyseren van gegevens, van het opsporen van geolocaties tot het bepalen van het precieze tijdstip waarop een foto is gemaakt. En hij neemt ons mee in de grootste scoops van Bellingcat ? zoals de onderzoeken naar vlucht MH17 en de Syrische burgeroorlog. Higgins geeft ons een unieke kijk achter de schermen bij de organisatie die onderzoeksjournalistiek naar het digitale tijdperk bracht.https://www.spectrumboeken.nl/producten/wij-zijn-bellingcat-9789000369669
Journalism --- Mass communications --- massamedia --- perswetenschappen --- burgerparticipatie --- Internet en journalistiek --- Burgerjournalistiek --- Vlucht MH17 --- Internet --- Internetjournalistiek --- Burgerinitiatief --- Vliegramp --- Onderzoeksjournalistiek --- Onderzoeksmethode --- Sociale media --- Nieuwsgaring
Choose an application
Inleiding - Afweging tussen CMS-pakketten - CMS-implementatie - Joomla ! als platform voor informatieportalen - Een meertalige website in Joomla! - Drupal - Case : kanooh in de Vlaamse Overheid - WordPress
informatica --- internet. --- management. --- Informatique. --- management --- internet --- informatique --- Computer architecture. Operating systems --- Informatie --- Informatiebeheer --- Informatiesystemen --- Informatietechnologie --- Content management --- Management (niet-HRM) : Content management --- Management (non GRH) : Content management --- Informatiesysteem --- IT --- Contentmanagement
Choose an application
La censure est, hélas, aussi éternelle qu’universelle : elle a condamné le philosophe grec Socrate à boire la mortelle ciguë pour avoir prôné la parole libre ; et les œuvres de l’artiste contemporain Ai Wei-Wei sont traquées par les dizaines de milliers de fonctionnaires chinois sur les blogs et les réseaux sociaux. Dans ce Grand Livre de la censure, celle-ci est visitée au gré de ses différentes obsessions : les bonnes mœurs, la religion, la politique et le pouvoir, la préservation de la santé, le maintien de dogmes scientifiques, tout comme la lutte contre le « pacifisme », la drogue, la sorcellerie ou encore le « socialement incorrect ». Aucun genre n’y a échappé : de la littérature à la chanson, cinéma aux arts plastiques, du théâtre à la presse, de la radio à la télévision, sans oublier les jeux vidéo ou internet. On croisera donc ici Ovide et les Beatles, Galilée et Darwin, Carmen et Lady Gaga, Goya et Tolkien, Rodin et les Frères Jacques, Albert Camus et Ai Wei-Wei, Voltaire et Picasso, Salman Rushdie et les Pussy Riot… Le grand livre de la censure raconte au lecteur un large choix d’affaires (près de deux cents…), anciennes ou contemporaines, franco-françaises ou au retentissement mondial, en mêlant les grands scandales qui ont marqué leur époque et d’autres interdictions moins connues, mais méritant d’être sorties de la discrétion ou de l’oubli. Car l’important est aussi de comprendre que la censure, inventive, perturbée par le pouvoir des mots et des images, est bel et bien, depuis toujours, le miroir de l’humanité et de nos peurs.
Censorship - History --- Censorship (Canon law) --- Censorship in literature --- Arts - Censorship --- Prohibited books --- Theater - Censorship --- Erotica - Censorship --- Motion pictures - Censorship --- Internet - Censorship --- Freedom of expression --- Censorship --- Arts --- Theater --- Erotica --- Motion pictures --- Internet
Choose an application
Choose an application
Believe it or not, the 1990s are history. As historians turn to study this period and beyond, they will encounter a historical record that is radically different from what has ever existed before. Old websites, social media, blogs, photographs, and videos are all part of the massive quantities of digital information that technologists, librarians, archivists, and organizations such as the Internet Archive have been collecting for the past three decades. In History in the Age of Abundance? Ian Milligan argues that web-based historical sources and their archives present extraordinary opportunities as well as daunting technical and ethical challenges for historians. Through case studies, he outlines the approaches, methods, tools, and search functions that can help a historian turn web documents into historical sources. He also considers the implications of the size and scale of digital sources, which amount to more information than historians have ever had at their fingertips, and many of which are by and about people who have traditionally been absent from the historical record. Scrutinizing the concept of the web and the mechanics of its archives, Milligan explains how these new media challenge, reshape, and enrich both the historical profession and the historical record. A wake-up call for historians of the twenty-first century, History in the Age of Abundance? is an essential introduction to the way web archives work, what possibilities they open up, what risks they entail, and what the shift to digital information means for historians, their professional training and organization, and society as a whole.
Computer. Automation --- History as a science --- Web archives --- History --- Research --- Internet archives --- Web site archives --- Web sites archives --- World Wide Web archives --- Archives --- Digital libraries --- Research.
Choose an application
Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema's, waarmee jij je bedrijf of organisatie een herkenbaar smoel geeft. Maar hoe bouw je zo'n onderscheidend platform ? Hoe vertaal jij je merk-DNA naar goede verhalen ? Hoe zorg je voor abonnees en hoe kun je die te gelde maken ? Je leert het in De power van een contentplatform. Met als bonus 56 insteken voor belachelijk goede verhalen, de absolute basis onder een sterk platform. Bron : http://www.bol.com
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- marketingcommunicatie --- online advertising --- marketingstrategie --- Contentmarketing --- Sociale media --- Internet --- Onlinemarketing --- Storytelling --- Informatiemanagement --- platforms --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Sadie Plant ; vert. door Harm Damsma en Niek Miedema --- cultuurfilosofie --- computers --- feminisme --- gender studies --- nieuwe media --- technologie --- Lovelace Ada --- computertechnologie --- patriarchaat --- matriarchaat --- 791.5 --- 130.2 --- Computer. Automation --- geschiedenis --- informatica --- maatschappij --- Lovelace, Ada --- Computer science --- Technology --- Internet --- Book
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|